Poniedziałek, Listopad 30, 2020, 12:25

Fotografia kulinarna

 

Świat się zmienia... I niestety pozostaje nam tylko dostosować się do nowej rzeczywistości. Przed taką koniecznością został chyba postawiony każdy w mniejszym lub większym stopniu.

Kawiarnie i restauracje zdecydowanie mają teraz pole do uprawiania kreatywnego marketingu, ponieważ to one zostały zmuszone do prowadzenia swojego biznesu online. Nie jest to jednak łatwe ponieważ prowadzą biznes oparty na zmysłach: smaku, zapachu... teraz pozostaje im jedynie kusić wyglądem, ale czy aby napewno tylko...

Bądź praktyczny i pokaż co masz...
Jeżeli już doszło do tego z czym w tym momencie przyszło się mierzyć restauracją i kawiarnią warto postawić na przeniesienie menu do internetu czyli najprościej rzecz ujmując: nazwa potrawy + "czytelne" zdjęcie potrawy a także krótki opis jak smakuje, do czego pasuje itp. Lekkie pióro i drobina polotu na pewno przyda się w tym przypadku ;)

Postaw na zmysły...
Przy tej propozycji doskonale sprawdzą się tzw. zdjęcia aranżowane... Dodatkowo przy takim rozwiązaniu możemy zastosować cross selling czyli sprzedać prócz np. eleganckiej kolacji dla dwojga także wino dla romantycznego nastroju. 

A co zrobię ze zdjęciami po pandemii?
Oczywiście możecie się nad tym zastanawiać, ale uważam że zawsze należy wybierać dobre strony każdej sytuacji. Dlatego jest to świetny czas aby zmiany które wymusi sytuacja pozostawić i nadal mieć w propozycji dania na wynos lub z dowozem - czemu nie? Jest to pewnego rodzaju postrzeżenie wachlarza usług więc stwarza to możliwość do rozwoju firmy. Ponadto pokazanie tego co w karcie może przynieść tylko korzyści dlaczego? Ponieważ jemy oczyma :) Klienci zachęceni świetnym wyglądem potrawy mogą częściej odwiedzać dane miejsce. Zauważyć trzeba, że lokale publikujące zdjęcia swoich potraw przyzwyczajają klientów do pewnego rodzaju standardu i wyglądu potraw, a także klimatu danego miejsca - to natomiast przekłada się na rzesze wiernych fanów danego miejsca więc także i utargi.

Czy warto więc inwestować w fotografię kulinarną?
Pozostawiam to Wam do oceny, ale przestańmy myśleć że marketing i promocja firmy to zbędny wydatek. Prosta zasada - jeżeli nic nie włożysz - nic nie wyciągniesz.
Jeżeli chcesz więcej dowiedzieć się w jaki sposób możemy pomóc CI w promocji i zdjęciach Twojego lokalu - pisz śmiało!

Pozdrawiam,
Chaja


Copyright ©2021 Studio Polaroid - Łukasz Kitliński, All Rights Reserved.
Liczba odwiedzin: 6806
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem