Niedziela, Październik 25, 2020, 12:32

Packshot ghost bielsko

 

Wiele osób pyta nas czy nie zauważyliśmy spadku fotografii produktowej w trakcie pandemii. Myślę, że w obecnej sytuacji ludzie ciągle zadają sobie pytania o to kto zalicza hosse a kto besse w biznesie i ruchu klientów. Trzeba jednak powiedzieć, że dla niektórych to może być właśnie dobry momenty by ze stacjonarnego sklepu przenieść sprzedaż swoich produktów do internetu.

Zdaje sobie zprawę, że to zawsze było pewnego rodzaju funem kiedy można było iść od sklepu i poprzymierzać różne rzeczy. W czasie pandemii o ograniczeń jakich jesteśmy zmuszeni przestrzegać dla bezpieczeństwa, a także wygod ( w końcu nie musimy wtedy stać w kolejkach) wybieramy zakupy online. Co jednak determinuje nasze zakupy?

Postaw na detale
Prócz tego, że jak wiele razy wspominam "kupujemy oczyma", nie mając możliwości dokładnego "zbadania" produktu przed zakupem chcielibyśmy mu się jak najdokładniej przyjrzeć z bliska. I tutaj pojawia się pytanie: To może w takim razie zainwestujemy w zdjęcia 360?
Oczywiście nie jestem przeciwniczką tego typu fotografii, jednak zastanówcie się w co wolicie zainwestować i co tak na prawdę lepiej odda istotę i wygląd waszego produktu.
Warto zatem wziąć ten aspekt na pierwszy ogień przemyśleń :)

Odzieżówka - ghosty (duchy)
Jeżeli Twoja firma prowadzi sprzedaż konfekcji damskiej, męskiej, dziecęcej lub pokrewnej najkorzystniej pokazać to przy pomocy dobrze wykonanego ghosta, czyli zdjęcia, które przedstawia produkt jak gdyby był założony na ducha. Warto w przypadku ubrań zrobić zdjęcie tkaniny, ponieważ to zawsze daje klientowi wiedze o tym jak ubranie wygląda z biska, a samo zdjęcie może ukazać mu fakturę czy też splot produktu.

Fotografia produktowa
Podobnie ma się sprawa w przypadku fotografii produktowej. Jeżeli obseruwjemy np. plecak z funkcją wodoodporności to także warto klientowi pokazać efekt osiadania wody, oraz ten niezwykły element poszycia plecka. Oczywiscie przedstawić produkt z przodu, tyłu, a także z boku. W przypadku tego typu produktów warto zasatanowić się wcześniej na jakie super cechy produktu chcemy zwrócić uwagę by można było zaplanować odpowiednie kadry.

Podsumowując:
Jeżeli prowadzisz sprzedaż stacjonarną czas pandemii to dobra chwila by zacząć sprzedawać w internecie, a tym samym otworzyć kolejny kanał sprzedaży asortymentu. Jeżeli jednak masz zdjęcia, które generują małą sprzedaż... cóż... może czas oddać ster w ręce profesjonalistów i zrobić je porządnie.

Pozdrawiam i życzę zrowia w tym trudnym dla wszystkich czasie
Chaja Kitlińska


Copyright ©2021 Studio Polaroid - Łukasz Kitliński, All Rights Reserved.
Liczba odwiedzin: 737
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem
free website
built with
kopage